Novinka

Po 30 letech měníme logo

Měníme celou vizuální identitu. Největší změnou je nové logo, ze kterého zmizelo písmeno U a &. „Rozhodli jsme se zkrátit a výrazně zjednodušit název firmy. Naopak přibyl symbol propojení, který vyjadřuje naše partnerství se zákazníky a zaměstnanci. Pomáháme našim lidem v rozvoji a vzdělávání, proto můžeme být stabilními partnery pro naše zákazníky.“, říká Miroslav Krupa, CEO firmy Sluno.

Vizuální identita vznikla ve spolupráci s brněnskou agenturou Justmighty s.r.o., kteří mimo jiné v loňském roce oblékli tradiční etiketu Kofoly do pleteného svetru. Hlavním cílem bylo omlazení grafiky a lepší srozumitelnost komunikace.

Vedení firmy nastartovalo řadu změn a inovací, které budou ještě následovat. „Na začátku roku se podařilo dokončit nový web, nyní máme hotový nový grafický manuál a budeme pokračovat s našimi produktovými weby a veškerými offline materiály. Věřím, že se co nejdříve pustíme i do proměny našeho HR webu.“, komentuje Jana Czapková, marketingová manažerka firmy Sluno.

Více informací o změně vizuálu: https://lnkd.in/eUXAYe9w

#Sluno