IT Analytik
Řídíme sklady. Nasazujeme roboty. Používáme AI.
Co tě na téhle pozici čeká?
Jako člen servisního týmu se budeš podílet na podpoře softwarů našich zákazníků. Budeš u změn a oprav, na které nestačí servisní oddělení zákazníka. Vždy pečlivě zanalyzuješ stav, odhalíš problém, navrhneš jeho řešení, které pak realizuješ. Čekají tě různorodé projekty pro zajímavé klienty – Albert, Tesco, Hornbach…
NEJEDNÁ SE O KLASICKÝ HELPDESK
- Proto rozhodně nebudeš přijímat, třídit nebo rozesílat požadavky ostatním
- Nebudeš muset být nonstop na telefonu
- Nebudeš řešit jednoduché technické požadavky typu „zapnout/vypnout“
Tvou úlohou bude analyzovat, testovat, opravovat a vyvíjet kód. Primárně budeš řešit softwarové problémy v aplikaci a komunikovat online. Staneš se odborníkem na konkrétní softwarovou aplikaci.
Must have
- Analytické myšlení
- Orientace v ORACLE databázi (SQL)
- Znalost alespoň jednoho programovacího jazyka
- Vysoká škola nebo zkušenosti z praxe
- Angličtina na úrovni čtení v technické dokumentaci
Nice to have
- Orientace v prostředí UNIX / AIX
- PL/SQL
- JavaScript
Co pro tebe máme my?
- Mimořádné a výkonnostní odměny
- Home office nebo zázemí kanceláře v Ostravě
- Pondělní snídaně a čokoládové středy
- Stravenkový paušál / Cafeterie / Multisport / Penzijní připojištění / Jazykové vzdělávání
- Školení dle tvého výběru plně hrazené firmou
- Jedna firemní akce za druhou, teambuildingy, sportovní akce, pokerové turnaje…
Zajímá tě, jak to u nás chodí? Support ve Slunu opravdu není o zvedání telefonů, víc o téhle práci si přečti v rozhovoru s naším kolegou Davidem Lefnarem, tvým budoucím šéfem. Nebo rovnou pošli CV, zavolej, napiš Evě z HR a domluv si návštěvu Sluna. Zveme tě na kafe.
Eva Lampartová
+420 771 258 899