Novinka

Specialista helpdesku v U & SLUNO

Specialista helpdesku v U & SLUNO

„Jsme první linie podpory. Podílíme se na vývoji aplikací a řešíme požadavky klientů.“

Na našem helpdesku pracují specialisté, kteří umí dobře kombinovat programování s analytickým myšlením a schopností rychle zpracovávat a řešit problémy. Například Jakub a Marek — oba už pár let v U & SLUNO pomáhají významným zákazníkům, mezi které patří Ahold, UNI HOBBY nebo COOP Jednota. Někdy kontrolují správné funkce systémů a opravují chyby, jindy přímo na místě u klientů prezentují naše nové aplikace a řešení. A občas si s notebookem vyšlápnou i na hory. Home office nebo práce v terénu pro ně není problém, hlavně když mají kvalitní signál.

Každý má vlastní tým, na náročných úkolech ale často spolupracují i s programátory nebo analytiky. Dobrá znalost technologií patří k jejich základní výbavě a jsou to právě kluci z helpdesku, díky kterým u nás a u zákazníků všechno běží tak hladce. Když se objeví nějaká chyba, jsou to právě oni, komu klient zavolá.

Součástí jejich dne je monitoring, kontrola nových požadavků v systému a postupné řešení úkolů podle priorit. Telefon mají neustále u sebe a na stereotyp ani nedostatek práce si stěžovat nemůžou. V práci se navíc mohou spolehnout na obsáhlou knowledge base, ze které čerpají informace a postupy pro opakující se požadavky. Je to skvělý pomocník pro nováčky v našem týmu, ale i senioři do něj občas nahlédnou: „Jsou situace, které vás dostanou pod tlak. Když se pokazí něco ve velkém a celý systém se musí restartovat. Stres ale nevnímáme. Prostě jen musíme vyřešit problém, který nastal, a udělat maximum pro to, abychom zákazníkům pomohli. Vždy jsou tady navíc zkušení kolegové, kteří poradí.“

Práce na helpdesku je neustálé učení, postupné sbírání zkušeností a rozšiřování osobního portfolia znalostí. Pokud vás láká pozice, ve které se můžete neustále rozvíjet a zlepšovat, kde procvičíte programování, angličtinu i trochu psychologie, napište nám nebo pošlete CV a my s vámi rádi probereme možnosti spolupráce.

Co se vám při práci na helpdesku bude hodit:

  • programovací jazyky PL/SQL a JAVA pro rychlé řešení úkolů,
  • základy angličtiny, protože s těmi jde komunikace vždy o kousek lépe,
  • klidná hlava, abyste i pod tlakem rychle našli ten správný postup,
  • analytické myšlení, které vás hravě provede přes složité problémy,
  • touha hledat správná řešení a radost z toho, když chybě přijdete na kloub.